PEDATAR FC MENGESAHKAN TIKET KE SEPARUH AKHIR SETELAH MENGALAHKAN PASUKAN TNB 2-0


ROMPIN. 19 Ogos 2016 :  Bagaikan Sang Harimau Kumbang, Pasukan PEDATAR FC mula menunjukkan taringnya sejak mula memenangi beberapa perlawanan bola sepak. Sejak kejayaan pasukan PEDATAR FC kebelakangan ini, ramai pasukan lain mula memerhatikan gerak permainan dan taktikal yang digunakan oleh Pengurus pasukan PEDATAR.

Pada hari khamis baru-baru ini, Pasukan PEDATAR FC telah bertemu dengan pasukan TNB. Walaupon dalam keadaan cuaca mendung selepas hujan dan padang yang agak basah, pasukan PEDATAR FC berjaya memenangi perlawanan dengan jaringan 2 berbalas 0.

Perlawanan diantara pasukan agak tegang dan segit apabila kedua-dua pasukan amat bernafsu untuk menjaringkan gol namun benarlah apa yang dikata, bola itu bulat dan sekali lagi kemenangan milik pasukan PEDATAR FC.

Ucapan tahniah penuh penghormatan juga diberikan pada para pengadil yang mengadili perlawanan tersebut dengan penuh keadilan dan berintegriti. Tahniah juga pasukan TNB kerana memberikan perlawanan yang sengit pada pasukan PEDATAR FC.

Berikut beberapa foto ketika perlawanan diantara pasukan PEDATAR FC dan pasukan TNB;







































Share this

Related Posts

Previous
Next Post »